L'impurtazioni è l'esportazioni di u cummerciu esteru di a cità in u primu trimestre hà cuminciatu bè

Zhuhai cumerciu straneru impurtazioni è u voluminu di l'esportazione in u primu trimestre di questu annu à 2,34 miliardi di dollari, un aumentu di 5,5% è l'esportazioni 1,97 miliardi di yuan, un incrementu di 14%, impurtatu 370 miliuna di dollari, falà da 24,7%.

Finu à questu annu, u cummerciu di l'esteru, aghju cuminciatu bè, ma a gamma di fluttuazioni di u scambiu RMB rising espansione, i paesi vicini, l'industria manifattura, "lungu a strada" è a custruzzione di l'area di u scambiu Sino-Korean sutta l'influenza di parechji fattori cum'è stacking, cumerciu straneru à 2015 è cunfusu.

I mercati tradiziunali piglianu, i marghjini di prufittu sò cumpressi. Dati mostranu chì l'espurtazioni à i US $ 370 milioni in u primu trimestre, un aumentu di 30%. Esportazioni à u mercatu di l'UE di 600 milioni di dollari, un aumentu di 8,1%. Ma a manifestazione tradiziunale di u mercatu ùn porta micca più marghjini di prufittu. À 2015, u sharp indebolimentu di l 'euro, mentri l 'spurtazioni di a cità à Europe cuntatu di a cità di un terzu, Euro cumpressione diretta digià spurtati prufitti spurtati hà dinù prufonda influenza nant'à u prossimu. Sicondu à marzu à l 'analisi statistiche di a cità di 120 maiò surviglianza imprese cumerciu straneru stu annata, u rapportu di prufittu grossu rose imprese cuntatu solu 14,1%, eranu up da a fine di 2014 è à una differente goccia gradu.

L'industrii eranu forti, ma in u cummerciu esteru annuali s'aspittava esse pusitivu. Dapoi u primu trimestre di questu annu, l'industria di l'apparecchi domestici è i dui pilastri cuntinueghjanu à mantene un momentu di crescita solidu, a dominanza di l'esportazione hè stata cunsulidata è rinfurzata. Sicondu l'apparecchi elettrici City hà esportatu 640 milioni di dollari americani in u primu trimestre, un aumentu di 14,5%; cuscinetti spurtati 120 miliuna di dollari US, un aumentu di 18%, i tassi di crescita eranu più altu ch'è a media di a cità di 0,5 è 4%. L'esportazioni di l'espurtazioni di l'apparecchi di casa cuntavanu 32,6%, da 0,2% un annu prima; L'espurtazioni di l'esportazioni cuntinueghjanu à 6,3%, da 0,2% un annu prima. Top ten prudutti davanti à e spezie d'esportazione di a cità, i prudutti di l'apparecchi di casa occupanu sei sedi, di quale riscaldamentu dispenser d'acqua 25,3%, lampada 22%, toaster 21,7%. Ancu l'industrii si distinguenu, ma ottimisti nantu à l'espurtazioni sò stati previsti per cumportanu in modu erraticu. Sicondu statistiche, 35% di e cumpagnie di monitoraghju previste di l'espurtazioni per l'annu seria un aumentu adattatu, 14,2% di l'imprese sprimenu ottimisimu nantu à e prospettive d'esportazione, sti dui figuri sò i più bassi in u primu trimestre di questu annu; 52.5% cumpagnii inestabile hà dettu chì a dumanda esterna affetta l'espurtazioni, s'arrizzò 19.2%.


Post time: May-14-2015
Chat in ligna WhatsApp!
whatsapp