A Food and Drug Administration di i Stati Uniti hà appruvatu u primu "sistema di monitorizazione dinamica integrata di glucose in sangue" in Cina u 27 per monitorà i livelli di glucose in sangue in i pazienti diabetici di più di 2 anni, è pò esse usatu cù auto-injectors d'insulina. È altri equipaghji utilizati inseme.
Stu monitoru chjamatu "Dkang G6" hè un monitoru di glucose di sangue chì hè un pocu più grande di un centesimu è postu nantu à a pelle di l'abdomen per chì i diabetici ponu misurà u glucose di sangue senza agullà un dito. U monitoru pò esse usatu ogni 10 ore. Cambia una volta à ghjornu. U strumentu trasmette i dati à u software medicale di u telefuninu ogni 5 minuti, è avvisa quandu u glucose di sangue hè troppu altu o troppu bassu.
L'instrumentu pò ancu esse usatu cù altri dispositi di gestione di l'insulina, cum'è autoinjectors d'insulina, pompe d'insulina è glucometri veloci. Se s'utilice in cunghjunzione cù un auto-iniettore di insulina, a liberazione di l'insulina hè attivata quandu u glucose di sangue aumenta.
A persona pertinente incaricata di l'Amministrazione di Drug di i Stati Uniti hà dettu: "Pò travaglià cù diversi dispositi cumpatibili per permette à i pazienti di creà in modu flessibile strumenti di gestione di diabete persunalizati".
Grazie à a so integrazione perfetta cù l'altri equipaghji, a Farmacopea di i Stati Uniti hà classificatu u Dekang G6 cum'è "secundariu" (categoria regulatoria speciale) in i dispositi medichi, chì furnisce comodità per u sviluppu di un monitor di glucose di sangue cuntinuu integratu integratu.
A Farmacopea di i Stati Uniti hà valutatu dui studii clinichi. A mostra include 324 zitelli di più di 2 anni è adulti cù diabete. Nisuna reazzione avversa seria hè stata trovata durante u periodu di monitoraghju di 10 ghjorni.
Tempu di post: Jul-02-2018